Politika kvalitete
Politika kvalitete temelj je naše djelatnosti na kojem gradimo zadovoljstvo svih sudionika procesa pružanja usluga zdravstvene skrbi, osnovni okvir naše cjelokupne aktivnosti s ciljem trajnog unapređivanja sustava kvlitete zdravstvene zaštite.
– Uspostavom i trajnim unapređivanjem sustava kvalitete osiguravamo našim korisnicima visokokvalitetnu zdravstvenu skrb usmjerenu pacijentovim individualnim potrebama.
– Vodeći brigu o potrebama i interesima svakog zaposlenika, gradimo klimu suradnje, povjerenja i pripadnosti.
– Poticanjem trajnog usavršavanja razvijamo kulturu učenja i stručnog razvoja sa ciljem ostvarenja predviđenih ciljeva ustanove
– Primjenjujemo standarde najbolje prakse temeljene na znanstvenim dokazima
– Surađujemo sa korisnicima i suradnicima uz primjenu poslovnih i etičkih normi
– Pratimo znanstvene i stručne novosti i primjenjujemo ih u skladu sa svojim kadrovskim i financijskim mogućnostima
– Provodimo upravljane kvalitetom u svim dijelovima radnog procesa, na svim nivoima naše djelatnosti.
– Sve aktivnosti u okviru naše djelatnosti provodimo poštujući postojeću zakonsku legislativu